Ліцей працює в режимі інновацій
У 2016 році в Україні стартував практичний експериментальний проект «Розвиток інклюзивного освітнього середовища» за підтримки Благодійного Фонду Порошенка. Одним із небагатьох осередків став Комунальний заклад «Слатинський ліцей».
У 2016 році директор ліцею представляла Дергачівщину на Всеукраїнському форумі щодо розвитку інклюзивної освіти у м. Київ.
У 2016 році заклад став переможцем проекту щодо реалізації програми «Сприяння соціальній згуртованості та інтеграції внутрішньо переміщених осіб на сході України, що реалізовувався у 2016 – 2017 роках (у розділі «Інклюзивна освіта») Представництвом Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні.
Ліцей є опорним закладом з питань організації інклюзивного навчання.
Розроблено Сратегію розвитку, в якій пріоритетними напрямками діяльності є підвищення якості освіти та забезпечення рівного доступу до неї через створення інноваційного освітнього середовища, впровадження особистісно-орієнтованого, компетентнісного підходу до навчання і виховання кожної дитини.
У 2019 році заклад взяв участь у Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти – 2019» в номінації «Сучасний вектор розвитку інклюзивної освіти в Україні» і отримала диплом переможця та срібну медаль. Прізвище керівника занесено до книги-каталогу Національної Академії Педагогічних Наук України в номінації «Успішні керівники в новому освітньому просторі України».
Досвід роботи ліцею надруковано у виданнях Національної Академії Педагогічних Наук України «Сучасний педагогічний досвід освітян України», «Успішні керівники в сучасному просторі України» м. Київ, Видавництва «Альфа-Віта» за 2019 рік та «Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології», м. Суми за 2020 рік.
Досвід закладу з теми: «Забезпечення наступності між дошкільною та початковою освітою для досягнення цілісного розвитку особистості, неперервності здобуття освіти в умовах реалізації Нової української школи» розділ «Інклюзивна освіта»» увійшов до електронного каталогу ХХІІ обласної тематичної онлайн-виставки ефективного педагогічного досвіду «Освіта Харківщини ХХІ століття».
У 2022 разом з колективом співавторів посіли ІІ місце у ХХІІ обласній тематичній онлайн-виставці ефективного педагогічного досвіду «Освіта Харківщини ХХІ століття» у номінації «Забезпечення всебічного гармонійного розвитку особистості дитини шляхом якісної організації освітнього процесу на принципах наступності й перспективності між дошкільною та початковою освітою».